واكنش به لینكدین آمد

واكنش به لینكدین آمد می هاست: بنظر می رسد كه شبكه اجتماعی لینكدین به تقلید از اپلیكیشن هایی مثل فیسبوك قابلیت واكنش نشان دادن به پست های انتشار یافته را به این پلت فرم افزوده است.


به گزارش می هاست به نقل از ایسنا، لینكدین كه یكی از بزرگترین شبكه های اجتماعی توسعه داده شده توسط شركت مایكروسافت محسوب می شود، حالا بنظر می رسد كه می خواهد از سایر پلتفرم های موفق در جهان همچون فیسبوك تقلید كرده و قابلیت های مشابهی را به پلتفرم خود بیفزاید.
در تازه ترین گزارش های انتشار یافته در وب سایت TechCrunch، لینكدین علاوه بر لایك كردن از این پس به كاربرانش این امكان را می دهد تا به پست های انتشار یافته و به اشتراك گذاشته شده از طرف مخاطبان و دوستان خود واكنش نشان دهند.
این توانایی كه ظاهراً تحت عنوان های celebrate، insightful و curious به پلتفرم لینكدین اضافه شده است، به كاربران اجازه می دهد تا در صورت نیاز به پست های مورد نظر واكنش مربوطه را نشان دهند.
بگفته خیلی از كاربران در فضای مجازی این توانایی ری اكشن یا واكنش در لینكدین به هیچ عنوان باری منفی نداشته و بدان معناست كه كاربران در لینكدین تنها قادر خواهند بود واكنش های مثبت، سازنده و مفید نسبت به پست های انتشار یافته دوستان خود نشان دهند.
شبكه اجتماعی لینكدین طبق تازه ترین آمارهای انتشار یافته میزبان بالغ بر ۶۰۰ میلیون كاربر است كه برخلاف سایر شبكه های اجتماعی همچون فیسبوك و اینستاگرام، تنها به منظور یافتن شغل، ارتباط با همكاران و اطلاع رسانی های كاری و تحصیلی استفاده می شود.





4675
5.0 از 5
1398/01/26
16:32:25
تگهای خبر: اپل , اپلیكیشن , اینستاگرام , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
هاست و دامین

هاست و دامین

mihost.ir - حقوق مادی و معنوی سایت می هاست محفوظ است

می هاست

هاست ارزان