میتینگ كاخ سفید با بزرگان قوم آی تی درباره توسعه كوانتوم

میتینگ كاخ سفید با بزرگان قوم آی تی درباره توسعه كوانتوم می هاست: كاخ سفید با هدف توسعه علوم كوانتوم امروز دوشنبه با بزرگان قوم آی تی جلسه ای خواهد داشت.




به گزارش می هاست به نقل از خبر آنلاین، مدیران آی بی ام، آلفابت(پدر گوگل)، جی پی مورگان و اساتید دانشگاه و متخصص در این حوزه در كنار مقامات رسمی كاخ سفید می نشینند تا راهه ای توسعه كوانتوم را بررسی كنند.
رایانه های كوانتومی میلیون ها بار سریع تر از ابررایانه های كنونی خواهند بود و هرچند این فناوری هنوز دوران طفولیت خویش را سپری می كند، اما نقش عمده ای در صنایع مختلف ازجمله بهداشت و سلامت، ارتباطات، سرویس های مالی و اقتصادی، حمل ونقل، پیش بینی آب وهوا و...خواهد داشت.
نكته مهم شكسته شدن كدهای كامپیوتری موجود با استفاده از محاسبات كوانتومی است كه داستان امنیت اطلاعات را برجسته كرده و حضور كارشناسان پنتاگون، آژانس امینت ملی، شورای امنیت ملی كاخ سفید، ناسا و دپارتمان انرژی، كشاورزی و امنیت داخلی؛ بخشی از تلاش های كاخ سفید در این زمینه ارزیابی می گردد.
بخش علم و فناوری كاخ سفید میزبان این جلسه است و جك تیلور دستیار و مسئول بخش كوانتوم از تعیین استراتژی نسل آینده كامپیوتر های كوانتومی می گوید كه می تواند سیستم های حكومتی آمریكا را متحول ساخته و از حالت سنتی كنونی به در آوَرَد.
تصویب بودجه 1.3 میلیارد دلاری توسط كاخ سفید تا سال 2023 برای توسعه كوانتوم اهمیت مبحث را می رساند.

5656


4734
5.0 از 5
1397/07/03
15:07:22
تگهای خبر: آنلاین , ارتباطات , امنیت , دانشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
هاست و دامین

هاست و دامین

mihost.ir - حقوق مادی و معنوی سایت می هاست محفوظ است

می هاست

هاست ارزان