افزایش اینترنت پرسرعت در اردبیل

افزایش اینترنت پرسرعت در اردبیل به گزارش می هاست، به نقل از مهر مدیركل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر پنجاه درصد از روستاهای این استان شامل ۹۳۴ روستا به اینترنت پرسرعت مجهز شده اند.


بهروز رزمی بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران بیان اینكه زیرساخت‌های فن‌آوری اطلاعات استان در سال‌های گذشته با جهش قابل‌توجهی همراه، اضافه كرد: به عنوان مثال با افزایش هزار كیلومتری فیبر نوری، میزان فیبر نوری به هزار و ۴۳۰ كیلومتر رسیده است.
مدیركل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به توسعه عادلانه زیرساخت‌های فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در شهرها و روستاها تأكید كرد و گفت: تاكنون از هزار و ۸۰۰ روستا در ۹۳۴ روستا اینترنت پرسرعت دایر شده و تا ۱۸ ماده دیگر نیز اینترنت پرسرعت در ۵۰۰ روستای دیگر دایر می‌شود.
رزمی افزود: علاوه بر این در ۲۲ شهر استان پوشش ۳G تلفن همراه دایر شده و تا پایان سال جاری تمامی شهرها از پوشش نسل سوم تلفن همراه بهره‌مند می‌شوند.
وی با بیان اینكه اقداماتی برای توسعه اشتغال حوزه فن‌آوری اطلاعات در استان آغاز شده است، اضافه كرد: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال علاوه بر تأمین زیرساخت‌های فن‌آوری اطلاعات، اشتغال‌زایی در این حوزه به جد دنبال می‌شود.
مدیركل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین به مشكلات و دغدغه‌های پوشش تلفن ثابت و همراه در مناطق شهری و روستایی  اشاره كرد و گفت: مشكلات طرح شده در دست بررسی است.
به گفته رزمی گله‌مندی‌هایی در خصوص نحوه اختصاص پوشش تلفن ثابت شهری و روستایی طرح شده كه تلاش بر این است به درخواست‌ها پاسخ داده شده و مشكلات شهروندان و روستاییان رفع شود.
5166
5.0 از 5
1396/04/17
19:11:06
تگهای خبر: اینترنت , كامپیوتر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
هاست و دامین

هاست و دامین

mihost.ir - حقوق مادی و معنوی سایت می هاست محفوظ است

می هاست

هاست ارزان