هشدار: شركای گوگل جی میل شما را می خوانند!

هشدار: شركای گوگل جی میل شما را می خوانند! می هاست: توسعه دهندگان اپ جی میل تحت عنوان شركای نرم افزاری گوگل، ایمیل های شخصی شما را می خوانند.



به گزارش می هاست به نقل از خبر آنلاین، تحقیقات مربوط به حریم خصوصی داده ها حكایت از آن دارد كه ایمیل های خصوصی توسط توسعه دهندگانی كه پشت خدمات آنلاین محبوب خویش را پنهان كرده اند، با استفاده از ترول مخصوص روی جی میل خوانده می گردد.
درواقع هر آنچه ارسال یا دریافت می شود، توسط سازندگان برنامه های نرم افزاری واسط دیده می گردد.
به نوشته وال استریت یكی از این برنامه ها ادعا دارد كه باكس ایمیل های شما در جی میل را سازمان دهی و دسته بندی می كند، درحالی كه كار اصلی اش خواندن پیام های خصوصی است.
وال استریت از اسرار كثیفی میان توسعه دهندگان یاد می كند كه غول های آی تی به آن ها اجازه می دهند تا دسترسی كامل به باكس كاربران داشته باشند.
اپلیكیشن های واسط بر مبنای شهادت مهندسانی كه اپلیكیشن های در رابطه با جی میل را درست كرده اند، اغلب ایمیل خصوصی افراد را اسكن كرده و خدماتی مانند حذف از فهرست ایمیل های اسپم تجاری را عرضه می كنند.
كمپانی نیویوركی Return Path به بازاریاب های اینترنتی كمك می نماید تا درآمد خویش را با استفاده از جی میل بالا برند. بر اساس گزارش وال استریت این كمپانی دست كم ایمیل خصوصی دو میلیون كاربر را به صورت غیرقانونی اسكن كرده است.
كمپانی «ادیسون سافت ور» هم در «مانتین ویو» برای افزودن قابلیت جدید روی اپلیكیشن جدید خود، هزاران ایمیل كاربران جی میل را خواندند.
درحالی كه فیسبوك به علت نقض حریم خصوصی و به دنبال رسوایی اخیر «كمبریج آنالیتیكا» تحت فشار شدید قرارگرفته، اساساً گوگل هم باید پاسخگوی رفتار به شدت تجاری خود باشد.



5656


5578
5.0 از 5
1397/04/15
13:55:43
تگهای خبر: آنلاین , اپل , اپلیكیشن , گوگل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
هاست و دامین

هاست و دامین

mihost.ir - حقوق مادی و معنوی سایت می هاست محفوظ است

می هاست

هاست ارزان