اپلیكیشن گوگل لنز به پلی استور می آید

اپلیكیشن گوگل لنز به پلی استور می آید می هاست: گوگل بالاخره از اپلیكیشن گوگل لنز كه پیشتر تنها در گوشیهای انحصاری خود گوگل یعنی پیكسل قابل اجرا و دسترسی بود، رونمایی نمود.


به گزارش می هاست به نقل از وب سایت Digital Trends، در ابتدا نرم افزار گوگل لنز تنها برروی گوشیهای پیكسل گوگل قابل دسترسی و استفاده بود اما اكنون با معرفی این اپلیكیشن در فروشگاه آنلاین و اینترنتی پلی استور گوگل، تمامی گوشیهای مجهز به سیستم عامل اندروید می توانند از خدمات شگفت انگیز آن لذت ببرند به گونه ای كه این اپلیكیشن در آخرین نسخه آن با دوربین اصلی بعضی از گوشیهای هوشمند ادغام شده است. همینطور كاربران در صورت نیاز به جست وجوی اطلاعات خاص می توانند به صورت مستقیم و برروی دوربین خود گوشی به این اطلاعات دسترسی پیدا كنند.

گوگل لنز برای خیلی از گردشگران و گردشگر های خارجی كاربرد بالایی دارد چراكه آن ها بدون دانستن زبان مورد نظر هم قادر خواهند بود از نوع فروشگاه ها و محصولات ناآشنای آن كشور و همینطور اطلاعاتی از اماكن تاریخی سر راه خود آگاه و آگاه شوند.

این اپلیكیشن كه از استقبال بسیار زیادی از جانب كاربران گوشیهای اندرویدی برخوردار شده بود، حالا با ورود به عرصه برنامه های قابل دسترسی و اجرا برای همه كاربران، می تواند به یكی از شگفت انگیزترین برنامه های سیستم عامل اندروید تبدیل گردد. البته لازم به ذكر است كه تنها گوشیهای هوشمند با سیستم عامل اندروید نسخه مارشمالو به بالا قادر خواهند بود از آن استفاده كنند.

گوگل لنز از فناوری هوش مصنوعی بهره می برد و به كاربران این امكان را می دهد تا با استفاده از لنز دوربین گوشی خود، تجربیات و اطلاعات گسترده بسیاری را به دست بیاورند.

هوش مصنوعی گوگل به كاربران اجازه می دهد تا با گرفتن دوربین گوشی مقابل اشیاء، مكان های پیرامون، فروشگاه ها و اماكن تاریخی، تفریحی و عكس گرفتن از آنها، اطلاعات دقیق و جزئیات كلی آن را بدست آورند.

گوگل لنز هم همانند فناوری است كه سامسونگ در گوشی كگلكسی اس ۸ و اس ۸ پلاس خود تعبیه كرده است تا كاربران بتوانند با دوربین گوشی خود بدون نیاز به تایپ كردن، ورود متن یا نوشتن پیام متنی یا بیان دستورات صوتی به جستجوی اطلاعات بپردازند.








5070
5.0 از 5
1397/03/21
19:15:55
تگهای خبر: اپل , اپلیكیشن , اندروید , دوربین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
هاست و دامین

هاست و دامین

mihost.ir - حقوق مادی و معنوی سایت می هاست محفوظ است

می هاست

هاست ارزان