سامسونگ باید به زد تی ای غرامت بدهد

سامسونگ باید به زد تی ای غرامت بدهد می هاست: دادگاه عالی لندن اعلام نمود سامسونگ الکترونیکس باید ۳۹۲ میلیون دلار جهت استفاده از حق امتیاز اختراع های شرکت زد تی ای برای موبایل ها بپردازد.


به گزارش می هاست به نقل از رویترز، شرکت چینی «زد تی ای» شکایت هایی موازی از سامسونگ را در چین، آلمان و برزیل ثبت کرده است. این دو شرکت درباره ی شرایطی که سامسونگ می تواند از حق امتیازهای اختراع «زد تی ای» استفاده نماید و با اهمیت تر از آن، دو شرکت درباره ی هزینه های آن با یکدیگر اختلاف دارند. حق امتیازهای مورد نظر در این پرونده ها برای تضمین آن که موبایل به شبکه ها دسترسی یابد، ضروری هستند. سامسونگ در دسامبر ۲۰۲۴ میلادی با شکایت از «زد تی ای» خواهان تعیین شرایطی عادلانه، معقول و غیر تبعیض آمیز برای دریافت مجوز استفاده از حق امتیاز اختراع شد. چنین مجوزهایی در صنعت مخابرات مرتبا محور کارزارهای حقوقی جهانی قرار می گیرند. بعد از آنکه دو شرکت نتوانستند درباره ی تجدید قراردادی که در ۲۰۲۱ میلادی به توافق برسند، «ریچارد مید» قاضی دادگاهی در لندن به سامسونگ دستور پرداخت ۳۹۲ میلیون دلار غرامت داد. این مبلغ بالاتر از حداکثر ۲۰۰ میلیون دلاری است که سامسونگ مدعی شده بود باید پرداخت کند اما کمتر از ۷۳۱ میلیون دلار درخواستی «زد تی ای» است. بطور خلاصه، حق امتیازهای مورد نظر در این پرونده ها برای تضمین آن که موبایل به شبکه ها دسترسی یابد، ضروری هستند.


منبع:

30
0.0 از 5
1405/02/12
17:52:15
تگهای خبر: الكترونیك , سامسونگ , صنعت , موبایل
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب می هاست برایمان مهمه
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۱
هاست و دامین

هاست و دامین

Sr127_DBConnectionString - حقوق مادی و معنوی سایت می هاست محفوظ است

می هاست

هاست ارزان

می هاست: دروازه ورود شما به دنیای وب، از هاست و دامین مطمئن تا سرورهای قدرتمند و اخبار روز دنیای IT