ارایه طرح بسته های خواندنی ایرانسل در هفته کتاب
می هاست: بمناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی، ایرانسل با اجرای طرح ویژه بسته های خواندنی، مجالی برای علاقمندان به مطالعه و فرهنگ فراهم نموده است.
به گزارش می هاست به نقل از ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف ترویج فرهنگ مطالعه، پشتیبانی از فضاهای فرهنگی و ایجاد تجربه های باارزش برای مشترکان، در قالب طرح «بسته های خواندنی»، به تمام مشترکانی که تا هشتم آذر، هر یک از بسته های اینترنت ایرانسل را خریداری کنند، یک پیامک حاوی کد تخفیف ۲۰ درصدی جهت استفاده از خدمات مجموعه باغ کتاب تهران، ارسال می کند. این تخفیف کاربردی که با پشتیبانی ویستامدیا بعنوان بازوی تولید محتوای ایرانسل، طراحی و توسط «یلوادوایز» ویستامدیا اجرا شده است، تمامی خریدها، خدمات و امکانات ارایه شده در باغ کتاب تهران را شامل می شود و به مشترکان این امکان را می دهد تا تجربه ای ویژه از حضور در یک مرکز فرهنگی داشته باشند. مشترکان ایرانسل، بعد از دریافت پیامک، کافی است هنگام رفتن به باغ کتاب، پیامک تخفیف و کارت ملی خودرا به پیشخوان ایرانسل عرضه کنند. بعد از بررسی و ثبت اطلاعات، یک کارت تخفیف ویژه در اختیار مشترک قرار می گیرد که امکان استفاده از تخفیف ۲۰ درصدی را فراهم می آورد. این کارت تخفیف، در تمامی بخش های باغ کتاب شامل خرید کتاب، لوازم آموزشی، سرگرمی، خدمات تفریحی و سایر امکانات مجموعه معتبر است. این تخفیف تا هشتم آذرماه قابل استفاده بوده و مشترکان می توانند در طول این بازه زمانی، به تعداد نامحدود از آن بهره مند شوند. دوست داران می توانند جهت شرکت در این طرح، بوسیله سوپراپلیکیشن «ایرانسل من»، مبادرت به خرید بسته اینترنت مورد نظر خود کنند. دانلود آخرین نسخه سوپراپلیکیشن «ایرانسل من»، برای مشترکان موبایل، از وبسایت ایرانسل امکانپذیر است. همین طور امکان دریافت و نصب این سوپراپلیکیشن، با شماره گیری کد دستوری #۴۵* نیز برای مشترکان ایرانسل وجود دارد. «ویستامدیا»، با هدف ارایه بستر و محتوای صوتی و تصویری و مشارکت با پلت فرم های داخلی، بعنوان بازوی تولید محتوا و خدمات جامع تبلیغاتی ایرانسل تعریف شده و از شرکتهای زیرمجموعه ایرانسل است. این شرکت تا حالا با چندین پلت فرم داخلی، قرارداد بسته و به افزایش ترافیک ماهانه داخلی کمک کرده است. مشارکت در تولید آثار فرهنگی، ساخت چند رئالیتی شو و داشتن استودیوی دوبله، از دیگر فعالیتهای ویستامدیا است که در قالب سند توسعه ایرانسل در عرصه تولید محتوا، تعریف شده است. «یلوادوایز» بازوی تبلیغات هوشمند ویستامدیا، با تاکید بر ظرفیتهای فنی و رسانه ای ویستامدیا در ایرانسل، درحال ساخت مدلی نوین از تبلیغات دیجیتال است؛ مدلی که در آن، کاربران بجای مخاطبان صرف، به بخشی فعال از تجربه تبلیغاتی برندها تبدیل می شوند که در سالیان اخیر، با محوریت توسعه کمپین های هدفمند، تعاملی و داده محور، توانسته جایگاه خودرا بعنوان یکی از پلت فرم های نوآور تبلیغات ایران تثبیت کند. به اجمال، این شرکت تا حالا با چندین پلتفرم داخلی، قرارداد بسته و به افزایش ترافیک ماهانه داخلی کمک کرده است. یلوادوایز بازوی تبلیغات هوشمند ویستامدیا، با تکیه بر ظرفیت های فنی و رسانه ای ویستامدیا در ایرانسل، در حال ساخت مدلی نوین از تبلیغات دیجیتال است؛ مدلی که در آن، کاربران بجای مخاطبان صرف، به بخشی فعال از تجربه تبلیغاتی برندها تبدیل می شوند که در سالیان اخیر، با تأکید بر توسعه کمپین های هدفمند، تعاملی و داده محور، توانسته جایگاه خودرا به عنوان یکی از پلتفرم های نوآور تبلیغات ایران تثبیت کند.
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب