۱۰ خبر موبایلی برتر دنیا ازخرابی آیفون ایكس تا نخستین گوشی ۶ اینچی نوكیا

۱۰ خبر موبایلی برتر دنیا ازخرابی آیفون ایكس تا نخستین گوشی ۶ اینچی نوكیا می هاست: با هم مروری بر مهم‎ترین رخدادهای موبایلی دنیا در روز دوشنبه 16 بهمن می نماییم.




به گزارش می هاست به نقل از خبر آنلاین این اخبار به شرح زیر است:

شماره 1- «جی لی» جانشین رئیس هیئت مدیره سامسونگ از زندان آزاد شد. وی به افترا رشوه و فساد مالی به 5 سال زندان مجكوم شده بود اما دادگاه عالی سئول حكم را ملغی كرده و با تخفیف محكومیت به 2 سال و نیم او را كه بیش از 353 روز در زندان بود را به صورت مشروط آزاد كرد.
شماره 2- كمپانی برادكام مبلغ پیشنهادی برای خرید تراشه سازآمریكایی، كوآلكوم را از 70 دلار به ازای هر سهم به رقم 80 دلار در هر سهم بالا برد.
شماره 3- مشخصات فنی نوكیا 7 پلاس كه مقرر است در كنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا رونمایی شود، تایید شد. نخستین گوشی 6 اینچی و نسبت 18: 9 نمایشگر به بدنه، مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 660 با دو دوربین 12 و 13 زیس و 4 تا 6 گیگ رم و دست كم 64 گیگ حافظه داخلی از مشخصات نوكیا 7 پلاس است.
شماره 4- گوشی موتوزد 2 پلی با تخفیف 150 دلاری به مناسبت ولنتاین عرضه شد.
شماره 5- بزودی اپل موزیك بر فراز سرویس موسیقی اسپاتیفای در آمریكا از نظر تعداد مشتركین قرار می گیرد.
شماره 6- صدها دارنده آیفون ایكس (آیفون 10) می گویند در برقراری تماس تلفنی با گوشی دچار مشكل شده اند. بالا آمدن اسكرین گوشی 5 ثانیه پس از زنگ خوردن اعصاب كاربران را داغان كرده و اپل قول داده است تا باگ غیرمنتظره را در اسرع وقت بگیرد.
شماره 7- كمپانی اسپرینت بعنوان اپراتور مخابراتی-اینترنتی و همینطور فاكسكان، اسمبلر آیفون در لیست نفرت انگیزترین كمپانی ها قرار گرفتند.
شماره 8- هوآوی میت 10 پرو علی رغم مخالفت دولت آمریكا به صورت اینترنتی با 150 دلار هدیه در بازار این كشور عرضه شد. مقامات آمریكایی معامله هوآوی با AT&T را برای فروش فیزیكی برهم زدند اما چینی ها همچنان امید به فروش اینترنتی محصول خود دارند.
شماره 9 - اپل در حال تولید دیتابیس وسیع با كمك دانشگاه استنفورد از روی ضربان سنج نصب شده روی ساعت هوشمند اپل واچ است. برنامه موسوم به Apple Heart Survey اجازه جمع آوری دیتا را برای انجام كار تحقیقاتی می دهد.
شماره 10 - كدهای روی سیستم عامل آی او اس 11.3 نشان داده است از یك سیستم لاگین بر مبنای آی كلود برای چند سایت و سرویس اینترنتی استفاده خواهد شد. بدین ترتیب كاربر با یك بار ورود، نیاز به زدن پسورد در جاهای دیگر نخواهد داشت.


5656


4650
5.0 از 5
1396/11/17
19:38:27
تگهای خبر: آیفون , اپل , اینترنت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
هاست و دامین

هاست و دامین

mihost.ir - حقوق مادی و معنوی سایت می هاست محفوظ است

می هاست

هاست ارزان