پیشنهاد جدید ستاد امر به معروف
به گزارش می هاست، دنیای اقتصاد نوشت: در نشست رئیس اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و چند شرکت مهم اینترنتی با معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر، معضلات، مشکلات و تخلفات شرکتهای اینترنتی و تبلیغات مغایر با شئونات اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این نشست که به میزبانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار شد، رئیس اتحادیه کسب و کارهای مجازی، مدیرعامل تارنمای نیازمندی های اینترنتی دیوار، عضو هیئت مدیره تاکسی اینترتی اسنپ و مدیرحقوقی شرکت دیجی کالا حضور داشتند. در ابتدای این نشست حجت الاسلام سیدمیثم موسوی نژادیان سرپرست معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: شرکتهای اینترنتی به اشتغال زایی و سهل شدن کارهای روزمره مردم خیلی کمک کرده اند. وی رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر را تعاملی و همیاری و همکاری با اصناف دانست و از سویی خواهان رعایت دقیق حقوق مردم و درج نکردن آگهی های مغایر با شئونات اسلامی و اخلاقی در تبلیغات شرکتهای اینترنتی شد. موسوی نژادیان به حمایت قاطع ستاد از آمران به معروف و ناهیان از منکر اشاره نمود و اظهار داشت: تاکسی های اینترنتی از رانندگان آمر به معروف و ناهی از منکر حمایت نمایند، این گونه رانندگان باید تشویق شوند نه این که خدای نکرده حساب کاربری آنها مسدود شود.
این مقام مسئول در ستاد پیشنهاد کرد تا گزینه ای برای رانندگان اینترنتی جهت لغو سفر مسافرانی که کشف حجاب می کنند در اپلیکیشن شرکت ها پیشبینی شود. سرپرست معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر وظایف اتحادیه کسب و کار مجازی در نظارت بر شرکتهای اینترنتی را تصریح کرد و اضافه کرد: رصد این شرکت ها برای پیشگیری از تضییع حقوق مردم و اغوای مشتری همینطور عمل به وعده های جذاب ضروری می باشد. وی با اشاره به اینکه قانون برای همه یکسان است و نباید سلیقه ای عمل شود، خاطرنشان کرد: شرکت کوچک و بزرگ و با نفوذ و کم نفوذ نداریم. 4747
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب