ایرانسل باز هم روابط عمومی سرآمد دیجیتال ایران شد

ایرانسل باز هم روابط عمومی سرآمد دیجیتال ایران شد به گزارش می هاست ایرانسل دو نشان ویژه‌ی «ستاره‌ی ملی روابط عمومی سرآمد دیجیتال» و «ستاره‌ی طلایی روابط عمومی» را از نهمین دوره‌ی «جشنواره‌ی ستارگان روابط عمومی ایران»، با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی های تخصصی انجام شده، دریافت کرد.



به گزارش روابط عمومی ایرانسل، عصر امروز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، همزمان با روز جهانی ارتباطات و جامعه‌ی اطلاعاتی و روز ملی روابط عمومی، مراسم پایانی نهمین دوره‌ی جشنواره‌ی ستارگان روابط عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی، با حضور ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هم حضور شماری از فعالان ارتباطی ایرانی و بین المللی، همچون پروفسور باقر ساروخانی پدر علم جامعه شناسی ارتباطات ایران، در سالن اصلی (خواجه نصیر) مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار گردید.
در این جشنواره، ایرانسل با توجه به رای هیأت داوران و با کسب بالاترین امتیازهای لازم از ارزیابی های تخصصی، به علت اقدامات انجام شده در زمینه‌ی کمک به ایجاد زیست بوم اقتصاد دیجیتال و فعالیتهای چشم گیر و پیشتازانه در حوزه‌ی ارتباطات دیجیتال بعنوان روابط عمومی «سرآمد دیجیتال» ارائه شد.
ساروخانی در این مراسم، ضمن اشاره به سیر تحول روابط عمومی در سازمان ها، تاکید کرد: به مرحله ای رسیده ایم که باید روابط عمومی دانش بنیان و علمی را بنا نماییم.
وی اضافه کرد: سازمان هایی که خلاق نبوده اند، پویایی نداشته اند و با زمانه‌ی خود بیگانه بوده اند، به مرور گرفتار شکست و اضمحلال شده اند و این روابط عمومی است که وظیفه دارد سازمان را با زمانه و دنیای حال، متصل کند.

در این مراسم، همینطور پیام خانم تسوکو سوقی هارا، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA)، قرائت شد. وی در این پیام، با تبریک روز روابط عمومی به دست اندرکاران روابط عمومی ایران، تاکید کرد: روابط عمومی هایی که در راه «سرآمدی» حرکت می کنند، تلاش دارند از مدلهای دانش بنیان در روابط‍ عمومی بهره برده و «تکنولوژی های مدرن» را در ارتباطات، به خوبی به کار گیرند.
در بخش معرفی برگزیدگان نهمین دوره‌ی جشنواره‌ی ستارگان روابط عمومی ایران، روابط عمومی ایرانسل با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی های تخصصی انجام شده، به علت درخشش در مجموعه‌ی فعالیتهای انجام شده در سال گذشته، دو لوح تقدیر و دو نشان ویژه‌ی «ستاره‌ی ملی روابط عمومی سرآمد دیجیتال» و «ستاره‌ی طلایی روابط عمومی» را به خود اختصاص داد که دکتر سعید عسکری مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل، این دو نشان ویژه و دو لوح تقدیر را دریافت کرد.
روابط عمومی ایرانسل همواره کوشیده است تا همزمان با تحقق اهداف ایرانسل بعنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران» و «نخستین عرضه دهنده‌ی 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران»، در قالب مسؤولیت اجتماعی خود، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه ها را بیشتر از پیش تقویت کند و در اهداف ایرانسل در کمک به ایجاد زیست بوم اقتصاد دیجیتال را در بخش مسؤولیت های حوزه‌ی ارتباطات و رسانه، محقق کند.


منبع:

1401/03/12
10:44:41
0.0 / 5
356
تگهای خبر: اپراتور , ارتباطات , اینترنت , تكنولوژی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
هاست و دامین

هاست و دامین

mihost.ir - حقوق مادی و معنوی سایت می هاست محفوظ است

می هاست

هاست ارزان