لوگوی جدید ایرانسل رونمایی گردید

لوگوی جدید ایرانسل رونمایی گردید می هاست: توسعه ی کسب وکار یک سازمان و تغییر و گسترش دامنه‌ی خدمات آن به بخش های جدید، همچون مواردی است که سبب می شود تا گاهی، شاهد بروزرسانی هویت سازمانی و برند (rebranding) باشیم.




توسعه ی کسب وکار یک سازمان و تغییر و گسترش دامنه‌ی خدمات آن به بخش های جدید، همچون مواردی است که سبب می شود تا گاهی، شاهد بروزرسانی هویت سازمانی و برند (rebranding) باشیم.

در ایرانسل، با هدف یکپارچه سازی و ایجاد پلت فرم واحد ارائه‌ی محصولات و خدمات، تاکید بیش از پیش بر جوانان و اندیشه‌ی نوآورانه بعنوان مخاطب اصلی، ارتقای ارتباط کارکردی با مشترکان به یک پیوند مستحکم عاطفی و نیز زیبایی شناسی نوگرایانه در هویت سازمانی، استراتژی نوسازی برند خودرا اجرا کرده ایم و همچون نتایج آن، لوگوی جدید ایرانسل است که آنرا در تصویر مشاهده می کنید.

رنگ زرد و طرح بیضی، همچون گذشته، از با اهمیت ترین المان های بصری برند ایرانسل هستند و در طراحی جدید نیز، همچنان حضور دارند.

تقویت رویکرد فعلی ایرانسل در ایفای نقش توانمندساز کسب وکارهای دیجیتال بجای نقش صرف اپراتور دیتا و تبدیل شدن از Telco به Techco، همچون با اهمیت ترین محرک های ما در پروسه نوسازی برند بوده است.

در بیان هدف استراتژی خود، معتقدیم که «همه شایسته‌ی بهره مندی از یک زندگی نو و متصل هستند» و در این راه، پلت فرم های دیجیتال برتر را برای توسعه ی کشور خلق می نماییم تا زندگی درخشان تری را به ارمغان بیاوریم.

تلاش می نماییم تا این پلت فرم های دیجیتال، منجر به ایجاد «فرصت» برابر برای همه شود و افراد بتوانند با به کارگیری «انرژی» خود، به زندگی درخشان تری دست یابند.

در حقیقت، «فرصت» از ایرانسل، «انرژی» از شما و زندگی «درخشان» برای همه



منبع:

1400/12/20
21:24:06
0.0 / 5
401
تگهای خبر: اپراتور , خدمات , دیجیتال , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
هاست و دامین

هاست و دامین

mihost.ir - حقوق مادی و معنوی سایت می هاست محفوظ است

می هاست

هاست ارزان