گفتگوی مستقل امروز عصر درباره رایتل

گفتگوی مستقل امروز عصر درباره رایتل به گزارش می هاست ۱۰سال از برقراری نخستین تماس با سیمکارت رایتل گذشت



شرکت خدمات ارتباطی رایتل وارد دهمین سال روز آغاز فعالیت اش شد.
به گزارش روابط عمومی رایتل، ۳۰ آبان نقطه عطفی در تقویم برند ارغوانی است؛ سرآغاز و تجلی رایتل در صنعت ارتباطات کشور و سال روز تأسیس این اپراتور. مناسبتی مغتنم که به همت تلاشگران شریف و کارکنان ساعی به ایستگاه دهم از عمر با برکت خویش پای نهاد.
پایان نخستین دهه از فعالیت این شرکت، زمان مناسبی جهت بررسی عملکرد مالی و عملیاتی اپراتور شناخته شده و از جهاتی، شاخص تلفن همراه می باشد. شاخص از این جهت که رایتل بعنوان زیر مجموعه مهم ترین صندوق بیمه گر کشور و شرکت سرمایه گذاری آن یعنی شستا، علاوه بر اهمیت سودآوری و ساخت سرمایه برای خانواده بیشتر از ۴۰ میلیونی تأمین اجتماعی، با مشتریانی سر و کار دارد که به جهت سایر خدمات گسترده تحت دیتا مانند اینترنت پرسرعت همراه، عموما جوان و به روز هستند.
رایتل با پوشش ۹۷درصد بودجه شش ماهه سال ۱۴۰۰، به رشد ۳۱درصدی در فروش تجمیعی نسبت به دوره ۶ماهه مشابه سال قبل دست یافت. اقدامی اثرگذار که حاصل تلاش و ریل گذاری متفاوت مدیرعامل و هیات مدیره آن در سال ۹۹ بود و حالا در انتظار عرضه سود بالاتر از مجموع عملکرد سال ۹۹ و ۱۴۰۰ است.
در شرایطی که روندهای کلان در اقتصاد ملی به جهت اوج گیری بی سابقه تحریم های مضاعف رئیس جمهور سابق ایالات متحده از یک سو و درگیری با بحران پاندمی از طرفی، تحت شدیدترین فشارها قرار داشت، تیم مدیریتی جدید، این بنگاه استراتژیک را به سمت اصلاح روندها در جهت سودآوری بیشتر با مدل کسب و کار منحصر به خود، پیش برده است.
رویه افزایش مشترکین رایتل از پاییز و زمستان ۹۹ آغاز و تا نیمه سالجاری همچنان رو به رشد است، به صورتی که سهم بازار رایتل در سه ماهه نخست سال، سه و هفت دهم درصد و در سه ماهه دوم این رقم به سه و نه دهم درصد تغییر نمود.
همکاران رایتل با تدوین استراتژی بهبود مستمر در بخش فنی و زیرساختی و تکیه بر مولفه هایی چون بهینه سازی و افزایش ظرفیت، ارتقای کیفیت و بهره وری شبکه ارتباطی و پیاده سازی مدیریت یکپارچه برای تسریع و تسهیل اجرای پروژه ها، منجر به خلق ارزش پایدار در این اپراتور شناخته شده تلفن همراه کشور شد.
همچنین در حوزه تعاملات بازرگانی و تجاری با عرضه طرح های متنوع و جذاب با عنایت به نیاز مشترکین در سرتاسر ایران، علاوه بر ارتقای رضایت مندی مشتریان، سهم رایتل از درآمدهای این بخش، بخصوص در بازار رقابتی امروز به صورت جهشی، افزایش پیدا کرد.
این اپراتور در روز ۳۰ آبان سال ۱۳۹۰، طی مراسمی با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی وقت، مدیرعامل شستا، مدیرعامل شرکت تأمین تله کام و معاون وزیر ارتباطات و فنــاوری اطلاعات، بعنوان نخستین اپراتور عرضه دهنده خدمات نســل سوم تلفن همراه، با نام تجــاری «رایتل» رونمایی گردید.
اگرچه این اپراتور از سال ۱۳۹۰ فعالیت خویش را با برند رایتل آغاز کرد، اما تاسیس شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سال ۱۳۸۶ با هدف فعالیت در حوزه فن آوری های نوین اطلاعات و ارتباطات بود و در جهت گسترش دامنه فعالیتهای خود، در سال ۱۳۸۹ موفق به دریافت پروانه اپراتور سوم تلفن همراه کشور از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با انحصار دو ساله جهت عرضه خدمات نسل سوم موبایل شد و تمامی تلاش خویش را معطوف به ورود سریع به بازار مخابرات ایران کرد تا بدین ترتیب بعنوان نسل جدید ارتباطات به جامعه ایرانی معرفی شود.
اکنون در چنین روزی رایتل درحالی دهمین سالگرد خویش را گرامی می دارد که هدفگذاری این اپراتور در راه دستیابی به جایگاه مطلوب تر از آنچه امروز در صنعت ارتباطی کشور قرار دارد، است.


منبع:

1400/09/01
23:02:11
0.0 / 5
211
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
هاست و دامین

هاست و دامین

mihost.ir - حقوق مادی و معنوی سایت می هاست محفوظ است

می هاست

هاست ارزان