ام تی ان، دومین اپراتور ارتباطی در میان کارفرمایان برتر جهان شناخته شد
می هاست: گروه ام تی ان، دارندهی 49 درصد از سهام «ام تی ان ایرانسل»، جایگاه دومین اپراتور ارتباطی در لیست کارفرمایان برتر جهان را به دست آورد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در رتبه بندی جدید مجلهی اقتصادی «فوربز (Forbes)» از بالاترین کارفرمایان جهان در سال ۲۰۲۱ میلادی، گروه ام تی ان (MTN Group) موفق شده تا در بین اپراتورهای ارتباطی، در مقام دوم و در بین شرکت های ارائه دهندهی خدمات ارتباطی (Telecommunications Services، Cable Supplier)، در جایگاه سوم جهانی قرار گیرد.
ام تی ان در این لیست، که شامل رتبه بندی ۷۵۰ شرکت بین المللی حائز بیشترین امتیاز در حوزه های کاری مختلف است، با ۹ پله صعود نسبت به رده بندی قبلی، در بین اپراتورهای ارتباطی، بعد از شرکت «دویچه تله کام» و بالاتر از شرکت هایی مانند «اورنج»، «گروه تیم»، «کی تی»، «ورایزن»، «وودافون»، «گروه بی تی» و… قرار گرفته است.
در میان شرکت های ارائه دهندهی خدمات ارتباطی حاضر در این لیست نیز، ام تی ان، بعد از شرکت های «هوآوی» و «دویچه تله کام»، در رتبهی سوم قرار گرفته و جایگاهی بالاتر از شرکت هایی مانند «نوکیا» و «اریکسون» را به دست آورده است.
رتبه بندی مجلهی فوربز، طبق نظرسنجی از ۱۵۰هزار نفر از کارکنان تمام وقت و پاره وقت شرکت های بین المللی به دست آمده است. در این نظرسنجی، باتوجه به همه گیری بیماری کرونا و نوع مواجههی شرکتها با این پدیدهی جهانی، از کارمندان شرکت های مختلف، در ۵۸ کشور جهان، خواسته شده بود تا مؤسسه ها و شرکت های بین المللی را برمبنای جنبه هایی مانند وجهه، تأثیرگذاری اقتصادی، توسعه ی استعدادها، مسؤولیت اجتماعی، ایجاد فرصت های برابر برای همهی کارکنان و… ارزیابی کنند. ۷۵۰ شرکتی که بالاترین امتیاز را در نظرسنجی به دست آوردند، در این رتبه بندی قرار گرفتند.
ام تی ان، سهامدار ۴۹ درصدی «ام تی ان ایرانسل» که هم اکنون در ۲۱ کشور جهان رسماً درحال فعالیت است، طی سال اخیر میلادی، با اجرای استراتژی جدید خود، موسوم به «Ambition 2025»، تلاش نموده تا با انجام اقداماتی مانند ارائهی مهارت های مختلف به کارکنان، ایجاد یک محل کار دلپذیر و منعطف باتوجه به شرایط کرونائی، کمک به ایجاد محیطی پایدار و… کیفیت خدمات خودرا ارتقا دهد. همین طور از آنجائیکه ارتباطات حضوری مردم در زمانهی حاضر، گرفتار محدودیت شده است، اهتمام کرده تا بتواند مردم را بیش از پیش و بهتر از قبل، با یکدیگر مرتبط کند، ارتباط شرکتها را با مشتریانشان حفظ کند و ضمن تداوم ارائهی خدمات ضروری، نوآوری و عرضهی خدمات جدید را نیز امکان پذیر سازد.
منبع: mihost.ir
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب