معاون راهبرد و توسعه كسب و كار شركت مخابرات:
ارزیابی مناطق در توسعه و پیشرفت متوازن شرکت مخابرات اهمیت دارد
به گزارش می هاست معاون راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران اظهار نمود: ارزیابی مناطق با هدف پیشرفت متوازن شرکت در تمام حوزه ها انجام می شود که در توسعه عملکرد شرکت نقش فراوانی دارد.
به گزارش می هاست به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر نبی زاده با تکیه بر مدیریت عملکرد شرکت اظهار داشت: هدف از ارزیابی، تمرکز بر اقدامات مهم و کلیدی، ارائه مداوم بازخورد و اطلاعات درست در زمان مناسب می باشد. وی ادامه داد: استفاده از پایش عملکرد، مشکلاتی هم دارد که شامل تمرکز صرف بر روی نتایج و عدم تفسیر صحیح پایش عملکرد است. معاون راهبرد شرکت مخابرات ایران با تشریح مدل ارزیابی عملکرد مناطق اظهار داشت: عملکرد از سه جهت سنجیده می شود؛ مقایسه استان با خود استان، مقایسه استان با سایر استان ها و مقایسه استان با میانگین برنامه ها است اظهار داشت: توجه به مشکلات استان هادر پایش عملکرد، در نظر گرفته و در پایش ارزیابی مناطق دیده می شود. وی ادامه داد: حوزه تجاری، فناوری اطلاعات و شبکه بعنوان پیشران تمام حوزه ها اثرگذار در ارزیابی عملکرد در بیشتر شاخص ها هستند. دکتر نبی زاده همینطور عنوان کرد: اکوسیستمICTبه سرعت درحال پیشرفت است و با بهبود ارزیابی عملکرد استان ها و هماهنگی بیشتر با حوزه ستادی شرکت مخابرات ایران میتوان در حوزه داخلی حداکثر بازده و بهینه سازی را داشت. معاون راهبرد شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: ضمن اشاره به اجرای مدل جدیدی از ارزیابی عملکرد در شرکت، اظهار داشت: در این مدل اهمیت بیشتر به اولویت های راهبردی و شاخصهای قابل اتکا و مستند داده می شود. وی عنوان کرد: در مدل جدید، تأثیر رضایت مدیریت ارشد سازمان بر ارزیابی تعریف جوایز و اخطار های میان دوره ای، در نظر گرفتن صحت و دقت صورت های مالی و گزارش های خود اظهاری در مدل جدید انجام می شود. دکتر نبی زاده با تقدیر از عملکرد اغلب استان ها در افزایش رتبه عملکرد خود اظهار داشت: در نتیجه تمام این عملیات نقاط قابل بهبود شناسایی شده و تمرکز شرکت بر افزایش نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف قرار می گیرد.
منبع: mihost.ir
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب