تماشای ۳۳ میلیون دقیقه برنامه های كاندیداهای ریاست جمهوری از لنز

تماشای ۳۳ میلیون دقیقه برنامه های كاندیداهای ریاست جمهوری از لنز به گزارش می هاست برنامه های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری، بیشتر از ۳۳ میلیون دقیقه از لنز ایرانسل تماشا شد.


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، همزمان با آغاز برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای سیزدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری، از ۷ تا ۲۶ خردادماه سالجاری، «لنز»، اپلیکیشن تلویزیون اینترنتی ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، هفت شبکه‌ی اختصاصی ۲۴ ساعته برای هفت کاندیدای این انتخابات و هم شبکه‌ی ویژه ریاست جمهوری را فعال کرد. در این دوره، چهار مناظره‌ی اختصاصی و پوشش ۱۰۰درصدی سه مناظره سراسری کاندیداها که از راه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تهیه و تدارک دیده شده بود، پخش گردید. در کنار پخش مناظره های یاد شده بیشتر از ۲هزار محتوای تولیدی هم از راه لنز، برای مخاطبان نمایش داده شد. لنز، همینطور با همکاری خبرگزاری فارس، برنامه های انتخاباتی این خبرگزاری را هم در اختیار مخاطبان خود قرار داد. برنامه های پخش شده از لنز، مجموعاً بیشتر از ۳۳ میلیون دقیقه توسط کاربران این تلویزیون اینترنتی مشاهده شدند و برای اطلاع رسانی این برنامه ها، به مشترکان ایرانسل پیامک و به مشترکان لنز نوتیفیکیشن ارسال شد. در بازه‌ی زمانی یاد شده، شبکه‌ی اختصاصی آیت الله رئیسی، رئیس جمهور منتخب با بیشترین میزان اقبال از جانب مخاطبان، ۲میلیون و ۸هزار و ۸۱۳ دقیقه بازدید داشت. شبکه‌ی اختصاصی کاندیداهای دیگر به ترتیب آقایان جلیلی یک میلیون و ۸۴۹هزار و ۲۴۷ دقیقه، رضایی یک میلیون و ۷۴۸هزار و ۷۲۸ دقیقه، همتی ۷۰۴هزار و ۶۰۳ دقیقه، زاکانی ۴۹۴هزار و ۸۱۹ دقیقه، قاضی زاده هاشمی ۴۱۱هزار و ۴۱۴ دقیقه و مهرعلیزاده ۳۵۶هزار و ۴۸۲ دقیقه بازدید داشتند. محتواهای پخش شده از کانال «ویژه برنامه‌ی انتخابات ریاست جمهوری» نیز، ۶ میلیون و ۵۱ هزار و ۶۱۹ دقیقه و شبکه‌ی انتخاباتی «آرا»، ۳ میلیون و ۷۳ هزار و ۵۰۸ دقیقه مشاهده شده اند. مناظره های اختصاصی لنز مانند مناظره‌ی مهدی مطهرنیا با ابوالفضل ظهره وند، محمد نمازی با سیدمحمد حسینی، عباس سلیمی نمین با علی تاجرنیا و محمد عطریانفر با ناصر ایمانی برگزار شد که به صورت میانگین هرکدام بیشتر از نیم میلیون دقیقه دیده شده اند.
علاوه بر این، هر یک از سه مناظره‌ی اصلیِ سیزدهمین دوره‌ی کاندیداهای ریاست جمهوری که توسط صدا و سیما تهیه و پخش گردید نیز، بیشتر از ۳ میلیون دقیقه، مورد توجه مخاطبان این تلویزیون اینترنتی قرار گرفته اند. همچنین، برنامه های انتخاباتی ساخته شده توسط شبکه های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که به صورت مستقیم از لنز پخش شده اند، ۵ میلیون و ۷۱ هزار و ۷۴۴ دقیقه مشاهده شده اند. در فاصله زمانی ۷ تا ۲۶ خردادماه، نزدیک به یک میلیون کاربر یکتا از لنز برای تماشا و پیگیری برنامه های انتخاباتی کاندیداها استفاده کردند. لنز، یک تلویزیون اینترنتی است که توسط ایرانسل، اولین عرضه دهنده‌ی 5G در ایران، عرضه شده و جدید ترین فیلمها و سریال های ایرانی و خارجی، برنامه های زنده‌ی تلویزیونی، پخش مستقیم برنامه های ورزشی، پادکست، کتاب های صوتی و آلبوم های جدید موسیقی را در اختیار مخاطبان خود می گذارد. ۲۱۲۱


منبع:

1400/04/08
12:44:42
0.0 / 5
311
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
هاست و دامین

هاست و دامین

mihost.ir - حقوق مادی و معنوی سایت می هاست محفوظ است

می هاست

هاست ارزان