رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران :

مهلت ندادن بانك ها به بدهكاران اقتصادی صدمه زا است

مهلت ندادن بانك ها به بدهكاران اقتصادی صدمه زا است به گزارش می هاست رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از عملكرد بانك ها انتقاد نمود و اظهار داشت: بانك ها به اقتصاد كشور خدمت نمی كنند چون كه به سربازان جنگ اقتصادی كه بدهی دارند مهلت نمی دهند و این می تواند باعث صدمه هایی جبران ناپذیر شود.


به گزارش می هاست به نقل از ایرنا، سیدعبدالوهاب سهل آبادی روز پنجشنبه در نشست کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان اضافه کرد: با عنایت به این که قوه قضائیه و دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور برای رفع موانع تولید پای کار آمده اند اما همچنان همکاری نکردن بانک ها در همه استان ها همچون کرمان وجود دارد.
وی به اتفاقی که به علت بدهی بانکی و عدم همکاری بانک در دادن ۱۰ روز مهلت به یکی از فعالان اقتصادی در یکی از استان های کشور رخ داده بود، اشاره نمود و تصریح کرد: به قیمت گرفتن جانی باید بدهی بانک ها پرداخت گردد و این به دور از انصاف و وجدان است.
سهل آبادی اضافه کرد: هر روز بامداد یک مسئله جدید برای فعالان اقتصادی علم می شود و آنها را از کارهای اصلی بازداشته و درگیر حاشیه می کند.
استاندار کرمان هم در این جلسه در ارتباط با عدم اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید اظهار داشت: مشکل کارگروه رفع موانع تولید از همان ابتدا این بوده که مدیران اجرای بعضی از مصوبات عرضه شده از جانب این کارگروه را مغایر قانون می دانند.



منبع:

1451
5.0 از 5
1399/07/03
12:44:07
تگهای خبر: صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۴
هاست و دامین

هاست و دامین

mihost.ir - حقوق مادی و معنوی سایت می هاست محفوظ است

می هاست

هاست ارزان