اقدامات شاتل موبایل برای گذر از دوران بحران كرونا و قرنطینه خانگی
می هاست: شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه كشور، قسمتی از اقدامات خود برای پشت سر گذاشتن دوران اوج گیری شیوع ویروس كرونا و قرنطینه خانگی را تشریح نمود.
به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تلفن همراه با پوشش سراسری ۳G و ۴G، علاوه بر اقدامات احتیاطی داخلی برای ایمنی کارکنان، جهت حفظ سلامت افراد و پیشگیری از حضور متقاضیان در مراکز تجمع، ضمن تسهیل فروش غیرحضوری، امکان ثبت نام، احراز هویت و تحویل مجانی سیمکارت هوشمند شاتل موبایل درب منزل را بیشتر از پیش گسترش داده است. از طرفی، این اپراتور برای تسهیل دورکاری سازمان ها در دوران شیوع ویروس کرونا، سیمکارت ویژه دورکاری با قابلیت ایجاد سریع و مقرون به صرفه کانال ارتباطی امن و اختصاصی بر اساس راهکار APN-VPN شاتل موبایل به همراه قابلیت عرضه IP معتبر و یکتا، به سازمان ها و شرکت ها عرضه داد.
علاوه بر این، با عنایت به افزایش بی سابقه مصرف اینترنت در دوران کرونا، شاتل موبایل برای بهبود کیفیت و سرعت اینترنت مصرفی مشترکین، مبادرت به افزایش پهنای باند و ظرفیت انتقال ۵ برابری، بین هسته شبکه (core network) اختصاصی خود با اپراتورهای میزبان کرد. بر این اساس مشترکین شاتل موبایل قادر بودند تا علاوه بر دسترسی به سرویس اینترنت باکیفیت برای انجام آسان و سریع کلیه امور اینترنتی، با استفاده از اشتراک مجانی نماوا هزاران فیلم و سریال به روز ایران و جهان، مستند و کنسرتهای تصویری را در محیط خانه و در کنار خانواده خود به صورت آنلاین تماشا کنند.
بر اساس این گزارش، از دیگر اقدامات شاتل موبایل در زمان اوج گیری بحران کرونا می توان به تخصیص ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه با اعتبار سه ماهه به معلمان شاتل موبایلی برای تدریس غیرحضوری در شرایط ناشی از تعطیلی مدارس، پشتیبانی از کمپین خیریه مهربانه برای تهیه اقلام بهداشتی به منظور مبارزه با شیوع کرونا برای گروه های صدمه پذیر، تغییر اعلان های «اطلاع رسان تماسهای شبکه» شاتل موبایل با پیام های صوتی جدید جهت آگاه سازی درباره ویروس کرونا، راه اندازی سرشماره ۶۳۶۹ برای اعلام درخواست بهره مندی از وام دولت، مجانی سازی تماسهای خروجی از سیمکارت های شاتل موبایل با سامانه تلفنی ۱۹۰ وزارت بهداشت، اطلاع رسانی دستورالعمل های آموزشی وزارت بهداشت برای پیشگیری از انتشار کرونا از راه پیامک و پیشبینی بموقع، توزیع و دپوی محصولات سیمکارت، بسته بازگشت، مودم و شارژ شاتل موبایل به میزان حداقل سه ماه جهت پیشگیری از بروز کمبود برای متقاضیان، مشترکین، نمایندگان و شبکه پستی کشور اشاره نمود.
علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیمکارت هوشمند شاتل موبایل با پوشش سراسری ۳G و ۴G و پیش شماره ۰۹۹۸ با کد یک، می توانند به وبسایت www.shatelmobile.ir رجوع کنند یا از راه شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.
۲۱۲۱
منبع: می هاست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب