انجام 4 و هشت دهم میلیون تماس صوتی و تصویری در بستر پیامرسان های داخلی در نوروز

انجام 4 و هشت دهم میلیون تماس صوتی و تصویری در بستر پیامرسان های داخلی در نوروز می هاست: طبق گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات میزان رضایتمندی کاربران در روزهای نوروز از کیفیت سرویس تماس صوتی و تصویری در بستر چهار پیامرسان داخلی متوسط 75 درصد بوده است.



به گزارش می هاست به نقل از ایسنا، عیسی زارع پور- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- با انتشار پستی در یک پیامرسان داخلی اظهار داشت: امسال در روزهای نوروز شاهد رشد میزان استفاده هموطنان از پیامرسان های داخلی بودیم، طبق آمار دریافتی از داشبوردهای مدیریتی، در این ایام روزانه به طور متوسط حدود ۴.۸ میلیون تماس صوتی و تصویری مجموعا در بستر پیامرسان های داخلی روبیکا، بله، آیگپ و سروش پلاس انجام شده است.

برمبنای بازخورد دریافتی از کاربران، میزان رضایتمندی آنها از کیفیت سرویس تماس صوتی و تصویری در بستر چهار پیامرسان داخلی بله، سروش پلاس، آیگپ و روبیکا به طور متوسط ۷۵ درصد بوده است.

همچنین وی در ایام پایانی اسفند ماه از رایگان شدن ترافیک چهار پیامرسان داخلی و دو نرم افزار ارتباط تصویری از اول تا پایان فروردین ماه بمنظور تسهیل ارتباطات مردم در آن ایام آگاهی داده بود.







منبع:

1402/01/19
19:56:53
0.0 / 5
1331
تگهای خبر: ارتباطات , سرویس , فناوری , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
هاست و دامین

هاست و دامین

mihost.ir - حقوق مادی و معنوی سایت می هاست محفوظ است

می هاست

هاست ارزان