۴۴۴۴ دقیقه مکالمه مجانی درون شهری با پرداخت ۲۰ هزار تومان

۴۴۴۴ دقیقه مکالمه مجانی درون شهری با پرداخت ۲۰ هزار تومان به گزارش می هاست، مشترکان تهرانی از آغاز شهریور با عنایت به مصوبه ستاد تنظیم بازار و برپایه مصوبه کمیسیون تنظیم مقررارت در خصوص دستورالعمل هزینه ماهانه خدمات مکالمه صوتی مشترکان تلفن ثابت، می توانند با پرداخت ۲۰ هزار تومان هزینه ماهانه خدمات مکالمات صوتی، ۴۴۴۴ دقیقه مکالمه مجانی درون شهری یا به همان میزان مکالمات بین شهری و همراه دریافت نمایند.


به گزارش می هاست به نقل از ایسنا، محمد رضا بیدخام- مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات ایران- ضمن اشاره به این که تعرفه های مخابراتی ۱۲ سال تغییر نکرده است اظهار نمود: این طرح برای سایر مراکز استان ها، ۱۵ هزار تومان و ۳۳۳۳ دقیقه مکالمه مجانی و سایر شهرها، ۱۰ هزار تومان و ۲۶۶۶ دقیقه مکالمه مجانی اجرا شد. دستورالعمل نحوه تنظیم هزینه ماهانه خدمات مکالمه صوتی مشترکان تلفن ثابت در جهت حداقل جبران هزینه نگهداری از خطوط تلفن ثابت است.
بیدخام اضافه کرد: خطوط مشتریان با هر مبلغ صورت حساب، در صورت عدم پرداخت در دو دوره متوالی قطع وحداقل اعتبار مکالمه مبلغ یک میلیون ریال یا میانگین سه دوره آخر برای کارکردهای بالاتر در نظر گرفته می شود و در صورت رسیدن به حد اعتبار توسط زیر سیستم اعتباری و هوشمند قطع می شود.
طبق اعلام شرکت مخابرات، وی تصریح کرد: پیامک صورتحساب برای تمامی مشتریان شهری ارسال می شود در صورتیکه برای مشتریان روستایی فقط برای صورت حساب هایی با بدهی بیشتر از ۵۰۰۰ تومان پیامک ارسال خواهد شد.
مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات ایران همینطور اظهار داشت: در محاسبه هزینه های قبوض تلفن ثابت، طبق مقررات ۹ درصد ارزش افزوده لحاظ می شود.



1401/07/09
08:51:05
0.0 / 5
299
تگهای خبر: ارتباطات , خدمات , هوشمند
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
هاست و دامین

هاست و دامین

mihost.ir - حقوق مادی و معنوی سایت می هاست محفوظ است

می هاست

هاست ارزان