اجبار به پرداخت قبض تلفن با پیامك اشتباه!

اجبار به پرداخت قبض تلفن با پیامك اشتباه! می هاست: ارسال پیامك به تعدادی از مشتركان یك اپراتور در خصوص گذشتن مبلغ میان دوره صورتحسابشان از سقف مجاز، با قطع یك طرفه ارتباط، آنها را مجبور به پرداخت صورت حساب برای جلوگیری از قطع كامل كرد؛ پیامكی كه به اذعان این اپراتور به اشتباه ارسال شده بود.



به گزارش می هاست به نقل از ایسنا، یكی از مواردی كه به تازگی برای چندین كاربر اتفاق افتاده و باعث تعجب آنها شده است، ارسال پیامك قطع میان دوره، سپس یك طرفه شدن خط تلفن همراه و به دنبال آن پیامك عذرخواهی در خصوص ارسال اشتباه پیامك قطع میان دوره بوده است. در نخستین پیامكی كه برای تعداد معدودی از كاربران ارسال شده آمده: «مشترك گرامی نظر به اینكه مبلغ میان دوره جنابعالی از سقف مجاز افزایش یافته، ارتباط شما به مدت دو هفته یك طرفه می گردد. جهت جلوگیری از قطع كامل نسبت به پرداخت قبض به روز به مبلغ... ریال صرفا با استفاده از سامانه ۹۹۹۰ اقدام فرمایید. »



در پیامك دوم اپراتور همراه اول اطلاع داده است: «مشترك گرامی، به اطلاع می رساند پیامك قطع میان دوره اشتباها برای شما ارسال شده بود. » با این حال، بعضی از كاربران ادعا می كنند پیش از ارسال دومین پیامك در خصوص اشتباه بودن پیامك قطع میان دوره، گوشی شان تا پیش از پرداخت هزینه قطع شده و تنها با پرداخت هزینه وصل شده است. البته همراه اول در پاسخ به پیگیری ایسنا و چرایی این مورد صرفا اظهار نمود: این پیامك به اشتباه برای بعضی از مشتركین ارسال شده و سپس با ارسال یك پیامك از مشتركان عذرخواهی كرده ایم.






1396/11/04
15:24:18
5.0 / 5
218
تگهای خبر: اپراتور , كاربر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
هاست و دامین

هاست و دامین

mihost.ir - حقوق مادی و معنوی سایت می هاست محفوظ است

می هاست

هاست ارزان